2012 m. vasario 25 d., šeštadienis

2012.02.25

omg. man skauda gerklę. bet aš vis tiek noriu ledųųų!! dėl savo nelemtos gerklės ir kaltininko pono lietaus ir balų, lyg jūrų, turiu 'skanauti' lockets. JUODĄ. fūūūj.
taip nieko gero, kai vakare susiplanuoji sau dieną, susiplanuoji, jog atsikelsi devintą ryto, o šiaip ne taip išsirioglini iš lovos kelios minutės po dešimtos dėl įvairių nemalonių ausiai garsų. kai taip nemaloniai mane pažadina, visad bent valandžiukę būnu pikta. whatever, ta valandžiukė jau baigėsi ir vėl neesu tokia nemaloniai priekabi. :3
taigi. aš vis bandau planuoti dienas. taip taip, aš tikrai nemoku taupyti laiko, todėl vis tai bandau daryti. didžiąją laisvo laiko atima kompas. šiandien bandysiu nuveikti ką nors naudingo, kad ir padaryti bent dalį namų darbų ir galbūt per tas jūras marias bristi vedžiojant Niką. ji per daug ištorėjusi, jai reikia daugiau judėti. man irgi bus į naudą.
ai, man reikia parašyti esė. nemoku. esu ją rašiusi tik kartą, lietuvių kalbos olimpiadoje, bet tikrai abejoju, kad ten priraizgiau ką nors tinkamo. ://
BET OMG KAIP LEKIA LAIKAS, JAU GREITAI PAVASARIS, JAU MATAU ŽOLĘ. tik kad pernykštę, nusenusią.

2 komentarai:

  1. Hah, ir man panaši situacija, norėjau atsikelti vienuoliktą, bet prabudau dvyliktą, nes kaimynai sugalvojo kažką grežti. O šiaip tai irzloka tada būnu, bet kaip nors :)) O šiaip sėkmės rašant. (:

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Taip taip, panašiai ir man..:)) Dėkui, tau taip pat! :>

      Panaikinti