2012 m. kovo 8 d., ketvirtadienis

STYLISH BLOGGER AWARDS


AčiūAčiūAčiū!
Gavau stylish blogger award! Labai nudžiugau, dėkui, Migle. :> Tokį apdovanojimą gavus reikia parašyti septynis faktus apie save.:d Hah, gerai, kad lygiai septynis - mano mėgstamiausias skaičius. Pradėkime.

1. Esu didžiausia svajotoja. Svajoju apytiksliai ištisą parą be pertraukos.
2. Svajonės augina norus, tikslus, todėl jų turiu tikrai ne vieną ir ne du, nuo paprasčiausių - rytoj padaryti tą ir aną, iki didžiausių, kurių įgyvendinimas vyktų kelis metus, ar net dešimtį. : D Svajones visada bandau pildyti, nes labai mėgstu šypsotis, o įgyvendinimas tikrai teikia malonumą ir sukelia šypseną. c:
3. Esu labai prieraišus žmogus ir sunkiai ištveriu išdavystę ar kitą nemalonią situaciją, lemiančią tolesnį bendravimą.
4. Mėgstu daryti tai, ką noriu tą akimirką. Šiaip man rūpi kitų nuomonė, bet vis tiek padarau tą nesąmonę. For fun. I like it.:dd
5. Nesugebu susitelkti ties vienu.
6. Esu siaubingai savikritiška ir dažnai save nuvertinu.
7. Labai labai labaiiiii myliu fotografiją ir dailę, nors kad ir kaip bebūtų, kartais juodu užmetu.:d Širdyje vistiek rusena liepsnelė : DD♥

*tadam tšš*

Stylish Blogger Award atitenka :


Labai gražūs darbai, nuotraukos, jaukumas bei šiltumas.


Žavus rašymo stilius, gražios//naudingos idėjos. 


Visada malonu pasiskaityti.


Muah:*

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą